.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استاندار مازندران مطرح کرد؛
مشارکت ۹۰ درصدی مردم مازندران در انتخابات
استاندار مازندران گفت: مشارکت ۹۰ درصدی مردم مازندران در انتخابات بلوغ سیاسی و هوشمندی آنان را متجلی کرده است.

به گزارش شمال نیوز، ربیع فلاح جلودار پیش از ظهر یکشنبه در جلسه شورای معاونین استانداری مازندران از خلق حماسه بزرگ توسط مردم فهیم مازندران در پای صندوق‌های رأی تقدیر و تشکر کرد و گفت: این حماسه موجب نشاط و امید در جامعه و مدیران خدمتگزار شده است.

فلاح جلودار افزود: مردم مازندران با مشارکت بیش از ۹۰ درصدی در این انتخابات ثابت کردند که در عرصه تعیین سرنوشت و مشارکت سیاسی در کشور پیشتاز و پیشگام‌اند.

وی تأکید کرد: مشارکت استان مازندران در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا بی‌نظیر بود به‌طوری‌که جزء سه استان اول کشور درزمینهٔ مشارکت است.

وی انتخاب مجدد حجت‌الاسلام دکتر حسن روحانی را به‌عنوان رئیس‌جمهور دولت تبریک و تهنیت گفت و ادامه داد: موضوع اشتغال و رفع مشکلات اقتصادی مردم مهم‌ترین اولویت ما بوده وخواهد بود و باید برای این موضوع اقدامات عملی و راهبردی صورت گیرد.

مقام عالی دولت در استان گفت: مردم عزیز ما باوجود مشکلات و کاستی‌هایی که در بعضی امور شاهد هستند ولی با بزرگی و متانت و مسئولیت‌پذیری این‌گونه در پای صندوق‌های رأی حضور می‌یابند و با هوشمندی اقتدار و عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی و جمهوریت نظام را به دنیا نشان می‌دهند.

فلاح تصریح کرد: رأی بالای مردم به دکتر حسن روحانی بیانگر امید و اعتماد مردم به این دولت است و ما مسئولان وظیفه‌داریم مطالبات به‌حق مردم را دنبال کنیم و از لحظه‌لحظه زمان مسئولیت برای خدمت بی‌منت به این مردم عزیز استفاده کنیم.

وی در پایان گفت: پیروز بزرگ این انتخابات مردم‌اند و همه وظیفه‌دارند به رأی مردم احترام بگذارند و با همدلی و انسجام و وحدت در مسیر مطالبات مردم گام بردارند./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.066 seconds.